Herlev Kommune havde inviteret grundejer-, ejer-, og andelsboligforeninger, til møde om byudvikling, kommende kommuneplan og beredskab ifm. kriser. Marianne og Simon deltog på vegne af bestyrelsen og du kan læse referatet samt Kommunens indkaldelse her.
SENESTE INDLÆG
-
Referat fra bestyrelsesmøde 4. maj 2026
Referatet fra afholdt bestyrelsesmøde den 15. april kan læses via dette link.
God læselyst.
-
Tilbagevendende problem med hundeefterladenskaber
Vi har forståelse for, at det opleves generende med hundeefterladenskaber i området. Samtidig må vi erkende, at personer, der bevidst undlader at samle op efter deres hund, næppe ændrer adfærd på baggrund af opslag i Facebook-gruppen – uanset formuleringen.
Derudover vurderer vi, at det ikke er hensigtsmæssigt, at en Facebook-gruppe med over 600 beboere eksponeres for billeder af hundeefterladenskaber. Selvom problemet er reelt, bidrager denne type opslag ikke til en konstruktiv løsning.
Vi opfordrer derfor alle hundeejere til at udvise hensyn og tage ansvar ved altid at samle op efter deres hund.
Med venlig hilsen,
Bestyrelsen
-
Generalforsamling 2026
Bestyrelsen vil gerne takke for generalforsamlingen 2026 i Herlev Medborgerhus. Fremmødet var ikke så stort som håbet og Bestyrelsen vil fortsat arbejde på, hvordan vi fremadrettet kan blive endnu tydeligere i vores kommunikation til medlemmerne.
Bestyrelsen vil gerne takke afgående medlemmer Hanne, Søren og Niels for deres store og mangeårige ihærdige hjælp og indsats for foreningen. Samtidig bydes velkommen til de nye medlemmer Ida, Andreas, Lone og Nadine, som blev valgt på generalforsamlingen.
Bestyrelsen vil også gerne takke John for at indvillige i at være dirigent. Forsamlingen blev ledt i overensstemmelse med vedtægterne og John sørgede for god ro og orden.
Du kan læse mere om generalforsamlingen i referatet via følgende link.
Dokumenter ifm. den seneste samt tidligere generalforsamlinger kan findes her.
-
Ændring af vedtægterne
I forbindelse med generalforsamlingen 2026 blev to ændringer af vedtægterne vedtaget af de fremmødte. Det drejer sig om stk. 1 og 2 under de almindelige bestemmelser.
Du kan se de ændrede vedtægter her.
-
Referat fra bestyrelsesmøde 15. april 2026
Referatet fra afholdt bestyrelsesmøde den 15. april kan læses via dette link.
God læselyst.
-
GF26 – vi nærmer os…
Bestyrelsen ser frem til årets generalforsamling på tirsdag den 21. april i Herlev Medborgerhus – Herlevgårdsvej 18.
For de tilmeldte starter spisning kl. 18:30, hvorefter selve generalforsamlingen starter kl. 19:00.
Du finder en kopi af indkaldelsen her
Vel mødt.
-
Indkaldelse til Generalforsamling 2026
Kære medlem,
Det glæder bestyrelsen at kunne indkalde til Generalforsamling 2026 (GF26). Nedenfor finder du relevant information herunder hvordan du tilmelder dig.
Vi glæder os til at se dig.
PDF-version af indkaldelsen kan også tilgås her
-
Referat fra bestyrelsesmøde 17. februar 2026
Referatet fra afholdt bestyrelsesmøde den 17. februar kan læses via dette link.
God læselyst.
-
Fastelavn 2026
Bestyrelsen vil gerne invitere alle til fastelavn i Æblehuset, Dalbugten 30, søndag den 1. februar fra kl. 12:00. Læs mere om arrangementet her
